Alla inlägg under mars 2011

Av Walk In Drive Out - 9 mars 2011 11:40

Så var det ju det där med att trafikläraren har ätit vitlök..


Man brukar ju säga att man äter vitlök för att inte bli förkyld och jag har kommit på varför. Det är ju förstås för att folk inte vill vara nära en när man luktar så vidrigt. (Detsamma kanske gäller vampyrer?...) Då kan de inte heller smitta... ;)


Hur som helst får man alltid ursäkta sig till eleven då lunchen har varit lite kryddstark, så att säga, eftersom eleven tvingas sitta inlåst i en bil tillsammans med en vitlöksmarodör. Vilket hände häromdagen.. ;)


- Jag får börja lektionen med att be om ursäkt. Jag har ätit vitlök.. Men jag ska tugga tuggummi så gott jag bara kan så Du slipper lida! ;)


- Det gör absolut ingenting! Vitlök är gott! Och jag är ju dessutom inte här för att kyssa Dig! ;))


*asg*


Ja, dessa underbara elever! Killen tog för övrigt körkort samma dag! ;)) STORT GRATTIS! ;)) 

Ovido - Quiz & Flashcards